monikaronning

Fullt upp!

Grillfesten i lördags var väldigt trevlig! Det var rätt varmt ute så att sitta i gräset med massa underbara människor var fantastiskt!

Igår var det fullt upp. Låg och solade med Stina i 3,5 timme, efter att vi slutat i typ 1,5 timme anslöt sig Emma och Emil också! Det var så jäkla gött! Har hittat mitt nya sol-ställe i Karlstad! Efter detta stack jag hem och sen var det bara att ge sig iväg igen för att möta Daniel. Vi två mötte Becca vid tåget, äntligen är hon hemma! Vi gick och käkade, pratade massor och sen följde jag med henne hem.

Imorse när jag vaknade var jag riktigt trött. Att veta att jag hade en heldag i skolan framför mig var inte särskilt kul men den gick ganska fort. Efter det följde jag och Daniel med Becca hem. Man måste ju ta igen tiden vi missade att hänga förra veckan!

Puss på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback