monikaronning

Les Misérables

Ikväll har jag tittat på Les Misérables med Daniel och Becca. Den var faktiskt riktigt bra. Jag har hört en del om den innan, att den är lång och att de sjunger sig igenom hela filmen, och just det där med att sjunga sig igenom allt var jag lite skeptiskt till. Men wow, vad fin den var! Tror jag satt och grinade cirka fyra gånger? Jag förstår att Anne Hathaway fick en Oscar för bästa kvinnliga biroll för när hon sjöng en sång i början där syntes alla känslor genom tv-rutan. Om ni förstår vad jag menar?

Vad har hänt annars under veckan då? Jobb, plugg, kompisträffar, fest, städning och tvätt typ. Imorgon blir det beachhäng med LÄSK, blir nog sköj!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback