monikaronning

Skojigheter!

Vilken fantastisk lördag det var igår! På förmiddagen tappade jag hjärnan och drog in till stan en timme för tidigt. Skulle möta Becca kvart över två på stan men redan vid ett var jag inne i stan.. Så jag gick och köpte mig en kaffe och åkte till Becca, satt där i tio minuter och sen drog vi in till stan tillsammans. Vi fick skjuts med Daniel upp till idrottshallen och väl där var det tävlingar som gällde vilket var så sjukt roligt! Vårt lag kämpade som fan, eller Madde och jag som var med från vårt lag gjorde det i alla fall. Nu är jag taggad som fan inför fadderhänget den 18e maj!

Efter tävlingarna drog vi till Olympiaden som hölls vid frödingshöjd, I Olympiaden deltar alla föreningar och möter varandra i olika tävlingar. Där hejade vi på Läsk och sen drog vi vidare till Magnus, käkade mat, drack och pratade. Vi var dock så sjukt trötta men vi diskuterade lite kring nollning och sånt. Efter några timmar där drog vi till Peter, där också Emil och Luca var. Sen drog vi till Bunkern och hängde där en stund.

Drog hem vid halv två och satt längst fram och pratade med busschauffören. Vi diskuterade bussfyllor, lärarutbildning och lite sånt! Inte varje dag som man har en hel buss för sig själv. Chauffören sa att jag kunde likna det som att åka limousin och sa att det bara vara champagnen som fattades! Hehe, trevlig busstur!

Idag ska jag räkna matte har jag tänkt! Men att tänka är mer än att göra så vi får väl se hur det går med det!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback