monikaronning

Nöjd och glad!

Vilken dag! Började med en lugn morgon med frukost. Frukost hör till ovanligheterna, därför är det en sensation! (Även om jag har blivit väldigt mycket bättre med frukostätandet sen jag kom tillbaka till Karlstad) Sen var det i alla fall en värdelös lektion från 11.00 till 15.00... Värdelös tid alltså... Men plockar man in en lärare från Göteborgs universitet som pendlar hit så får man de tider som passar henne... När lektionen äntligen var över stack jag till Söta Grodan och fikade med Rebecca, Daniel, Emil, Johanna och Edith vilket var mysigt! Käkade världens godaste burrito. Mums! Mätt som en sprätt stack jag hem och bytte om och drog och tränade på Friskis. Himmel och pannkaka vad härligt det var! Nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och sen blir det nog att kolla ett avsnitt av Bones tror jag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback