monikaronning

Trött!

Oj, vad trött jag var igår! Jag var hemma vid sju igår morse och när jag kom hem städade jag undan det värsta efter förfesten. Sen sov jag till tolv och tvingade mig själv att gå upp! Vid tre stack jag och käkade pizza med Daniel och därefter tittade på finnkampen, eller ja, vi sov till det eftersom vi båda somnade! Stack hem vid sju och satte mig i soffan och där satt jag resten av kvällen typ?
 
Lördagskvällen/natten var fantastisk den också! Jag hade skitkul från det att den startade! Enda negativa är att nollningsbacillen har träffat mig nu så min hals är inte i världens bästa skick men vad gör det om hundra år?
 
Idag ska jag plugga är det tänkt! Sen ska jag till Stina innan vi drar vidare till fadderhänget där vi ska leka idag! Kommer bli awesome :)
Dessutom har jag lyckats fixa outfiten till sittningen på lördag! Kommer bli grymt bra det också :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback