monikaronning

Pucko!

Trots att jag la laddaren i packningshögen i morse så glömde jag ändå bort att packa ner den... Paniken som uppstod när jag upptäckte detta och insåg att det inte finns någon sådan laddare i mitt andra hem var inte liten. Menmen, förmodligen åker jag hem imorgon kväll och jag hoppas att telefonen kan klara sig tills dess. Om jag orkar låta bli den vill säga. Nästan så jag får lite lätt abstinens trots att den ligger bredvid mig. Har fått skruva ner skärmstyrkan till botten för att spara ytterligare energi.

Kvällen tillbringades i alla fall i Långed och Amanda! Shit, pommes! Idag tog hon sin sjuksköterskeexamen! Hon kommer bli en toppen sjuksköterska ( eller en toppen sjuk sköterska, who knows? hehe) Om ett år är det min tur, skrämmande och alldeles fantastiskt!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback