monikaronning

Tjenare!

Började dagen med att åka till universitetet för att plugga med Becca. Imorgon är det dags för opponering av uppgifterna vi skrev förra veckan, vilket också är det enda vi har kvar i denna kursen. Så imorgon tar jag helg, inte illa pinkat. Det enda jag ska göra är att rätta till uppgiften när jag fått synpunkter på den på opponeringen.

Becca och jag drog ganska tidigt från universitetet, var hemma redan klockan två. Då la jag mig i sängen och tittade på serier och somnade... Var gött mosig i huvudet när jag vaknade alltså! Men kaffe botar allt, hoppas bara jag kan somna sen.

Till helgen åker jag en sväng till Åmål! Amanda tar examen så ska på hennes examensfest. Muy bien!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback