monikaronning

Beep Beep Beep!

Detta har hänt:

* Mina vänner Milla och David har gift sig
* Jag jobbade bort den fina delen av sommaren
* Jag har börjat på universitet
* Jag har varit i Polen
* Mina vänner har flyttat ifrån Åmål


Det var de största grejerna som hänt tror jag. Låter som ett intro till en tv-serie eller något liknande.
Sjuk har jag också blivit, förkyld så jag tror jag snart hugger av mig näsan! Imorgon blir det back to school och en lååång dag där. Kanske ska sätta mig och läsa ur någon av alla mina fina böcker nu, eller titta på ett avsnitt av Huset Fullt! Ni kan förmodligen lista ut ganska enkelt vad jag tänker göra!

=)|---<


millafrill

bra monk! Kämpa på med bloggen nu! :D love youuu

2010-09-13 / 12:12:35
BLOGG: http://millathewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback