monikaronning

Sportlov!

Startade sportlovet på allra bästa sätt förra veckan! Nämligen med en after work med kollegorna! Ojojoj, vad trevligt det var! Jag var hemma vid två, flera timmare senare än vad jag tänkt mig, men det var svårt att slita sig från alla trevliga människor. 
 
I lördags åkte jag till Göteborg för att träffa Peter, Sara och hennes kille Emil. Lördagen spenderades med att shoppa loss på New Yorker och lite andra affärer också. Efter det drog vi till Sara och Emils lägenhet, snackade, käkade mat och lite sånt. Vid halv sju kom Peter dit för att dricka vin och därefter drog vi ut! Riktigt trevligt var det! I söndags kunde inte Sara och jag hålla oss från ytterligare en runda på New Yorker så dit drog vi! Handlade för ungefär 800 och fick en hel del! En väska, två bhar, tre t-shirtar och en tunnare tröja bland annat! Efter det där drog jag hem till Peter och tittade på ishockeymatchen. Den sög! 
Kvart över fem tog jag tåget till Trollhättan och på det satt min kära bror så vi fick en liten pratstund i alla fall! 
 
I Trollhättan drog jag till Ida och Robin (eller Idka och Roy Mckoj som de också heter) hängde med dem tills idag! Så underbart mysigt! Vi lagade mat, tittade på Harry P och gick en sväng på stan. Träffade också Amanda och hennes kille Wictor i söndags. Också sjukt trevligt och välbehövligt! Ännu bättre blev det när man fick goda nyheter! Wiiie!!
 
Jag har verkligen träffat på flera av mina närmaste den här helgen. Måste ju passa när man är långledig! Även om det har varit sjukt kul att vara borta var det också underbart att komma tillbaka till Karlstad. Borta bra men hemma bäst! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback