monikaronning

Jobbelijobb

Vilken lång dag det har varit idag alltså. Eleverna gick hem 13.35, sen hade vi personalmöte(mitt första riktiga!!!) i två timmar och diskuterade både det ena och det andra. Tog i alla fall 16-bussen hem och åkte direkt in till stan för att fixa lite saker. Jag har äntligen köpt mig en klocka! Fick bli en silvrig med lite glitter på. Den duger fint tills jag införskaffar mig en klocka på andra vägar. Ikväll har jag dessutom beställt mig ett par riktiga lärar-tofflor! Nu är det bara thermobyxorna kvar.
 
Träffade på några elever i korridoren härromdagen som frågade om jag hade barn. När jag svarade att jag inte hade det sa en av dem "Va? Det måste du ju ha!" varpå en annan elev svarade "hon är ju inte gift fattar du väl!?" Haha, underbara ungar alltså! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback