monikaronning

Hejhopp!

Idag var jag hemma halv sju. Lång dag på jobbet med andra ord! Imorgon är det torsdag vilket innebär en lite lugnare dag schemamässigt och sen är det personalmöte. Jag har åkt på en konstig förkylning. Ena dagen är jag snorig, nästa hostig och nästa snorig igen. Att ha en klass innebär att rösten tar mycket stryk men jag tycker ändå att det gått ganska bra. Känner att hostan kommer ifrån förkylningen liksom. Förhoppningsvis ger den sig snart.  
 
På fredag har jag arbetat fem hela veckor! Vilka veckor det har varit! Jag har både skrattat och gråtit. Kan inte förstå att det redan gått fem veckor alltså. Fredag innebär också att det är fredagsfika och att det är After Work med jobbet. Det ska bli riktigt trevligt! Sen är det sportlov på riktigt!! 
 
Sportlovet innebär att jag åker till Göteborg på lördag! Där ska jag träffa Peter, Sara och hennes Emil. Vi ska shoppa, umgås och gå ut på lördagen! Längtar som fan! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback