monikaronning

Äntligen fredag

Shit, vad skönt med helg! Ska bli så skönt att lägga sig och sova om några timmar!
Jag är med på mina elevers idrottslektion och idag vet jag inte riktigt vem som hade roligast; jag eller eleverna. Vi spelade typ innebandy fast vi hade andra klubbor som var mjuka och påminde om tops eller något som skulle kunna finnas på med Gladiatorerna. Eleverna körde ett schysst spel dessutom och jag kan tänka mig att glädjen som både jag och idrottsläraren upplevde smittade av sig på eleverna. Hoppas vi kommer köra det fler gånger!
 
Ikväl blir det chill! Käkade hemmagjord pizza förut och nu väntar jag på att På spåret ska börja! Ska läsa någon av böckerna jag lånade på biblioteket också! Härlig fredag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback