monikaronning

I brist på annat blir det en lista!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: pirrig
Favoritgodis: surt tror jag
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Kläder just nu: jeans, kofta och linne
Musik just nu: ingen alls
Vad sa du senast: "hejdå"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm, ingen aning!
Sommarplaner: Jobba, resa, läsa en massa böcker kanske? (Längtar redan)
Fisk eller badkruka: Förr var jag fisk, idag är jag mer badkruka.
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: I Karlstad 5, i Åmål 2 + "puffkudde"
Favoritväder: Sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En hängmatta, en kompis och mineralvatten
Spelar du nåt instrument: yttepyttelite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Båda, om jag nu kan vara det? Har lätt för att gå upp på morgonen men älskar att sitta uppe på kvällen/natten när det är tyst.
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Ingen aning.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3-5
Bio eller promenad: Promenad
Snarkar du? Ja, enligt andra i alla fall ;)
Stjärntecken? Vågen
Rädd för insekter? Lite.
Äckligaste insekten: Alla
Bästa bok? Har läst för många bra böcker för att kunna välja! Men Min bästa väns dotter är bra!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna teleportera mig till olika platser.
Vad vill du jobba som? LÄRARE OF COURSE!
Chips, morötter eller godis? Beror på.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, bara på praktiken
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kan tänka mig att tatuera mig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat
Gungar du på stolen? Ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej!
Är du rädd för blod? Nja, för mycket blod kanske?
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, men bara för mig själv.
Anser du att du är stark? Fysiskt, nej. Psykiskt , ja.
Brukar du sola? Ibland.
Vad gör du om du får hicka? Irriterar mig på den.
Röker du? Aldrig
Snusar du? Aldrig
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Kaffe!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback