monikaronning

Dagens i-landsproblem...

... är att min bloggapp på iphonen inte fungerar. Trots att jag både startat om och installerat om den vägrar den fortfarande att fungera. Trist tycker jag eftersom jag har flera bilder jag vill ladda upp! Menmen, de får komma vid ett senare tillfälle helt enkelt!

Idag har jag varit ute på Mariebergsskogens årliga julmarknad med Becca och Stina vilket var jättemysigt! Vi käkade ost för glatta livet, drack kaffe och åt korv med bröd. Skönt att det var så fint väder också. Förra året när Stina och jag var där spöregnade det och blåste så vi nästan försvann med vinden!

Nu blir det till att göra i ordning sig för kvällens julfest med LÄSK!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback