monikaronning

Estelle Silvia Ewa Mary

Jag tycker det var roligt att det var en liten prinsessa som fanns inne i kronprinsessans mage, hoppades lite på att det skulle vara en liten tös. Namnet gillade jag också, vackert och annorlunda. Att de valde att ha med både mormodern och farmoderns namn i namnet var också fint, så ska jag också ha det om jag får en dotter någon gång!

Menmen, mer än att vi har fått en ny prinsessa har ju faktiskt hänt den senaste veckan. Jag hade en underbar weekend i Luleå som innehöll bad, spel, mat, shopping, melodifestivalen m.m. Sjukt mysigt var det de dagar det inte snöaste i alla fall. Sen har jag åkt tåg så det räcker och blir över på några månader alltså! Sammanlagt sju timmars försening, inte okej!!! Okej är det att jag kommer få tillbaka i princip allting.

Veckan har för övrigt inneburit plugg, examination x2 och shopping. Denna helgen är jag för övrigt helt ledig eftersom vi befinner oss mellan två kurser, wonderful!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback