monikaronning

Vecka 27

 
Måndag: Jobb 07.30-16.30
Tisdag: Ledig. Kaffe med Amanda
Onsdag: Jobb 07.30-16.30. Träffa Mills
Torsdag: Jobb 07.30- 14.00. Åka till Karlstad för Putte i Parken och kompisträff + åka tillbaka till Åmål.
Fredag: Jobb 07.30-15.00. Ta tåget till Karlstad, Putte i Parken och feeeeest!
Lördag: Ledig. PIP, kompismys och fest!
Söndag: Ledig
 
En finfin vecka har jag framför mig! :)


Becca

Jag kör en likadan hos mig tror jag, ger ju så bra översikt! :P Nu har jag koll på dig liksom! :P Längtar tills på torsdag! :D

Svar: Jag såg detta du! Bra för då kan jag ha koll på dig med ;) Torsdag kommer bli bäst! Tur att du är nykter med mig på torsdag ;)
None None

2012-07-02 / 20:49:24
BLOGG: http://thebecca.blogg.se
Becca

Längtar som fan tills imorgon! Ja, det är gött att vi är två stycken som måste ta det lugnt och åka hem tidigt! :P

2012-07-04 / 11:48:35
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback