monikaronning

.

Efter en omtumlande sista schemalagd jobbhelg har jag hunnit vara både i Åmål och på kräftskiva. Man vet aldrig vad man möts av när man går in genom en dörr konstaterade jag i helgen.

Åkte till Åmål i söndags kväll i alla fall. Det var så mysigt att komma hem till pappa och Maria. Vi käkade plockmat (en specialitet i vårt hem) och snackade ikapp massor! Sist jag var i Åmål var kvällen innan jag drog till Polen så jag fick berätta om allt som hörde dit och sen även om de senaste veckorna i Karlstad.

Igår tog vi en sväng på stan och jag fyndade som fan! Jag köpte två tröjor och ett par jeggins för 300 kronor. Kändes helt okej!

Gårdagens kväll spenderades på kräftskiva i Kronoparken med massa härliga läskare. Åt dock inte kräftor utan en sallad. Hela bordet var fullt med kräftor och räkor.. Usch, usch och åter usch.
Men kul var det fram tills Becca och jag drog oss hemåt!

Denna veckan är jag ledig! Fadderträff, fadderhäng, titta på kungen och annat trevligt är vad som veckan ska fyllas med i alla fall! Kaaaanon!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback