monikaronning

HÅLL IGÅNG!

I lördags drog Stina, Peter och jag till Mariestad för att hälsa på Emil. Lördagen var fullspäckad! När vi kom fram åkte vi till systemet för att bunkra upp för kvällens fest och efter det fick vi en sightseeing i Mariestad. Till slut kunde vi Mariestad så bra att jag själv kunde berätta om alla diverse saker som Emil berättade om. På kvällen blev det grillning och fest. Vi fick dock vänta med grillningen till senare på kvällen då det drog in ett åskoväder över stan men vi var lika glada för det. 
 
Efter att ha botat bakfyllan med lite frulle på söndagen så drog vi och badade. Så skönt det var i vattnet! Låg på stranden i någon timme och sen åkte vi hem och fixade käk och kaffe! Var hemma runt halv nio i söndags. 
 
Denna veckan är fylld av jobb. Har jobbat två av veckans sex pass, imorgon är jag ledig och sen jobbar jag resten av veckan. Från och med 14.00 på fredag till 11.00 på måndag bor jag praktiskt taget på jobbet. Kör delad tur till helgen så full fart framåt!
 
 
 
Tre galningar på väg till Mariestad!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback