monikaronning

Hej och hå!

Nu är det måndag! Finally! Blev mer arbete i helgen än vad jag räknat med. Jag trodde ju att jag skulle jobba två delade turer men icke sa nicke.. Det blev visst två långturer, alltså jobb mellan 07.00-21.00 med en timmes rast. 26 timmars jobb på två dagar. Septemberlönen blir nog helt okej i alla fall! Jag jobbar ju till helgen också! 
 
Idag slutade jag elva och när jag kom hem så käkade jag och sen halvsov jag i två timmar. Efter det har jag städat. Man skulle kunna tro att en tornardo hade befunnit sig i lägenheten... 
 
Vid sex kommer några ur faddergruppen för att börja planeringen av nollningen. Kommer säkerligen bli sjukt kul och bra, särskilt med övertröttheten i min grupp. Kanonkul!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback