monikaronning

Jobbhelg

Åh, du kära måndag! Kan du inte komma nu?! Från och med klockan 14.00 idag tills på måndag klockan 11.00 så kommer jag praktiskt taget bo på jobbet. Idag jobbar jag kväll, lördag och söndag kör jag delade turer och på måndag jobbar jag till 11.00. Att jobba delad tur innebär att jag inte kommer kunna ta mig hem när jag är ledig mellan 13 och 16. Kommer bara vara hemma mellan 21.30 och 06.00 de kommande dagarna. Tur att jag gillar mitt jobb och det kommer säkert gå jättesnabbt!

Håller ju på att läsa Mari Jungstedts bokserie så lär nog hinna läsa ur boken jag håller på med nu i alla fall!
Ha en bra helg!


Becca

Hej och hå, kämpa på! :D Snart är det måndag! ;)

Svar: Jäkla gött att det är måndag idag du! ;D
None None

2013-08-09 / 15:08:57
BLOGG: http://www.thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback