monikaronning

Lunch och jobb

Här trodde jag att jag skulle få en heeeeeelt ledig vecka men icke sa nicke! Sommarjobbet ringde i förmiddags och frågade om jag inte kunde komma och jobba i eftermiddag. Jag tackade ja och åkte dit och jobbade från 15-21. Lite extra pengar i alla fall! 
 
Före jag stack och jobbade lunchade jag med Becca. Det är härligt att ha funnit en sån där som Becca, som man vet att man kommer hålla kontakten med i all framtid. Ser oss på ålderns höst när vi sitter och dricker kaffe och skrattar åt allt dumt vi gjort, åt alla fester, alla påhitt och våra resor. Just det Becca, det kommer bli fler! Imorgon fortsätter galenskaperna. Jag ska åka till Becca för att planera lite inför vår tågluff. Vi har köpt en pärm som vi ska fylla med massa skoj! Awesome! Efter det kommer delar ur faddergruppen för att fixa t-shirtar. Kuuuuul!!!!


Becca

Det känns underbart att veta att vi ALLTID kommer vara vänner, även när vi är gamla och grå! :D <3

2013-08-21 / 12:11:14
BLOGG: http://www.thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback