monikaronning

Att vinna mot skolans maskiner

Finally! Idag lyckades jag både kopiera och laminera sisådär 200 sidor. Laminerade cirka 15 och kopierade cirka 185. Det var matteläxor och mattelyft som kopierades. Jag ville alla de häften som min handledare fått från Mattelyftet så det var bara att sätta igång. Det blev tre lektioner fram till klockan ett och från klockan ett till halv fem hade jag planeringstid. Morgondagens lektioner är planerade. Min handledare hade engelska i årskurs sex men eftersom jag valt att inte vara med på den utan att istället vara med i min gamla klass så skippar jag den. När jag mötte henne efter en extrainsatt lektion som innehöll ett Skype-samtal med en klass i USA så kunde jag glatt meddela henne att alla lektionerna imorgon var planerade. 
 
Imorgon arbetar jag till halv fem. Och jo, jag arbetar för jag känner mig som en i gänget och jag känner att detta yrket är fantastiskt. Det är så roligt att gå till praktikskolan på morgonen och att gå därifrån och känna lycka. Alldeles, alldeles underbart! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback