monikaronning

Halloj!

Examensbalen förra helgen var fantastisk! Maten var god, vinet var gott och kaffet likaså. Allt och alla var så fina! Becca och jag såg ut såhär: 
Svinkallt var det vilket några småbarn också bekräftade för oss genom att skrika "Nu fryser ni!". Goingar!!
 
I söndags var Becca, Stina och jag på julmarknad i Mariebergsskogen i cirka 30 minuter.Att vi befann hos på marknaden i 30 minuter berodde på snö(o)vädret som härjade. Vi tog bussen till mig och käkade bullar och drack kaffe/te! Himla härligt alltså! Innan det åt vi pizza på Fontana di trevi. Oh my, så gott! 
 
Veckan har flytit på ganska bra. Fullt upp och fantastiskt roligt måste jag säga att det är.  Kommande vecka kommer innehålla lite julpyssel, datorer, kiwi-metoden, luciatåg för föräldrarna och lite annat kul! Hejja hejja, en vecka kvar till jullovet! 
 
Igår var jag hos Becca på julmysfika. Saffranskladdkaka med mandelmassa i säger jag bara. MUMS! 
Idag gick jag och Becca på Bergvik och IKEA. Vi skulle ha tagit oss en ordentlig tur i stan också hade vi tänkt men vi planerade lite fel så vi var på stan kvart över tre och butikfanskapen stängde klockan fyra. Vi löser det dock genom att gå i butiker imorgon också! Måste köpa lite fler julklappar innan jag sätter mig på tåget tillbaka till Åmål. 
 
Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback