monikaronning

Hem ljuva hem

Julen var väldigt mysig! På julafton blev det självklart Kalle Anka-tittande, julbord och julklappsutdelning. (Trots att jag egentligen vill sluta med julklappar blev det en drös ändå). Jag fick bland annat vinglas, en bok, pengar och fyra paket kaffe! Som jag funderade på vad det kunde vara i paketet med kaffe alltså. Så när jag öppnade och såg att det var kaffe var det en bra överraskning. Nu behöver jag inte köpa kaffe på ett bra tag. Pappa känner sin dotter alltså! 
 
Igår fick jag skjuts tillbaka till Karlstad och tur var väl det för annars hade jag aldrig fått med mig alla saker hem. Det innebar också att jag kunde storhandla utan att bära ihjäl mig. Efter det stack jag till Becca för att träffa henne! Vi drack kaffe, packade ner hennes julgran och tog en sväng till Pekås. När jag kom hem började jag fixa lite här hemma vilket jag ska fortsätta med idag. Jag har organiserat om i mina bokhyllor men alla block och pärmar från universitetstiden ligger fortfarande i soffan. Dessutom behövs det både dammas, diskas och dammsugas. Ikväll har jag dessutom tvättid. Tur att jag ska träffa Becca däremellan! 
 
Nej, nu är det dags för städning! 
Puss och kram!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback