monikaronning

Måndag

Ytterligare en dag är gjord och den gick så fort! Att jag dessutom har hela arbetstiden från 8.00 till 16.00 inplanerad imorgon gör att det känns som att den kommer gå lika fort. Imorgon ska jag hålla i alla tre lektionerna. Det blir NO, svenska och SO. Sen ska jag ta mig en match med lamineringsmaskinen igen. Förra veckan var vi nämligen inte bästa kompisar.... Den gick lite sönder så att säga och det luktade lite bränt men nu ska den vara lagad. Att den gick sönder förra veckan är ett mysterium eftersom jag gjorde allt rätt. Fickan med bilderna som jag körde in försvann och när vi la in ett annat ark så försvann det in och det andra kom ut som ett dragspel. När vi sen skulle köra in en rengöringsficka så stoppade den totalt. Det var inte riktigt min dag då så att säga. Jag hoppas det går bättre imorgon i alla fall!
 
 


Becca

Det där borde vara en egen högskolekurs - Lamineringsmaskinskunskap 7,5 hp! :P För att inte tala om Kopieringsmaskinskunskap 7,5 hp!

Svar: Idag lyckades jag både laminera och kopiera ungefär 200 sidor! Inte illa pinkat va? ;D
None None

2013-12-02 / 22:13:33
BLOGG: http://www.thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback