monikaronning

Skepp ohoj!

Mitt alskade Polen! Detta inlagg kommer bara besta av de polska bokstaverna eftersom jag lanar lillkusinens dator. Jag har det i alla fall utmarkt! Tva dagar har jag varit hos min moster som bor cirka en halvtimme harifran. Dar har jag lekt med kusinbarnen! Fyra stycken har jag, minsta har precis fyllt ett och aldsta ar atta nu tror jag?  
I fredags var jag och Magda i Krakow. Sa sjukt varmt.... Varmare an i Sverige! MUHAHAHA! 30 grader i skuggan tror jag det var vilket bidrog till att det saklart var annu varmare i solen. Resten av veckan har varit lika varm och varmare ska det tydligen bli. Pa lordag ska det vara 34 grader och att ga pa brollop da kommer ju bli riktigt varmt.. 
 
Min bror kommer hit pa torsdag! Han andrade sig och lyckades fixa ledigt sa i helgen bestamde han sig for att komma ner. Sjukt kul och min morbror och hans blivande fru ar otroligt nojda. 
 
I lordags var jag pa mohippa, eller en polsk variant av det? Min "snart-moster" bjod in tjejerna och vi grillade, drack och pratade. Valdigt trevligt! Min morbror och hans gang hade det dock annu festligare. Vi gick ur bilen och horde dem sjunga hogt som bara den! 
 
Imorgon ska vi till frisoren for att prova haruppsattning infor brollopet. Ar man tarna sa ar man ;) 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback