monikaronning

Bra dag!

Det har varit en väldigt bra dag. Gick upp halv nio trots att jag var ledig. Som vanligt startade jag dagen med kaffe. Tittade på det allra nyaste avsnittet av Grey's Anatomy och sedan gick jag och handlade vilket behövdes! Mitt kylskåp ekade tomt. Vid tolv kom Stina och Emil och vi åt frallor från Hannas bageri, drack kaffe och spelade Skipbo.

Annars idag så har jag tvättat, sprungit och fått ett jäkligt bra samtal. Jag har fått sommarjobb! Blir åtminstone tre veckor, sen kommer jag få hoppa in förhoppningsvis både innan de tre veckorna och definitivt under hösten. Kändes väldigt skönt! Så på tisdag blir ska jag åka till det nya jobbet och snacka! Ibland ska man ha flyt och tur!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback