monikaronning

DATORJÄVEL och lite skipbo

Lyckades sova en timme förut och det var riktigt gött även om jag var lika borta som en yr höna när jag vaknade! Fixade lite mat och började skriva på inlämningen vid 20 i 7 ungefär. Hade hunnit skriva en sida när Daniel hade tråkigt och frågade om vi inte kunde spela lite skipbo och dricka kaffe vilket blev fallet! MEN, nu kommer det värsta!! Fem minuter innan Daniel kom hit överhettades min dator och jag visste inte om jag hade sparat mitt dokument. Så snällt startar jag datorn och när jag trycker upp dokumentet ser jag förödelsen. DET ÄR TOMT! Jag var för trött för att bli arg, spelar ju ändå ingen roll eftersom det är jag som var klantarsel nog att inte spara det... När skattepengarna kommer får det bannemig bli en ny dator! Det har ju varit på g ett tag.. Denna rackaren är ju ändå fem år och låter som ett flygplan. 
 
Tog i alla fall en paus på typ två timmar efter mitt misstag och spelade skipbo och drack kaffe med Daniel! Tror jag vann flest gånger, eller så blev det ruskigt jämt? 
 
Nu har jag i alla fall skrivit klart inlämningen och båda är inskickade. Så skönt! Ännu skönare blir det med sovmorgonen imorgon! 
 
Sov gott! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback