monikaronning

Hej och hopp!

Imorgon börjar äntligen praktiken! Fem veckor fulla av ungar, lektioner och allt möjligt. Helgerna är lika fullsmockade de. Är det inte fest så är det bal, så är det julmarknad. Jag tycker det kommer bli jätteroligt. Äntligen får jag ut och göra det jag vill!
 
Det har varit reaktionernas dagar också. När Becca och jag var på torget igår nämnde jag hur mycket pengar jag hade kvar på kortet och Becca utbrister ÄR DU SERIÖST ELLER?! Jag tror att halva torget hörde henne. Det som var så fantastiskt var att vi hade på kronan lika mycket på kortet. Igår träffades jag och Becca på stan för att ta en kaffe och sen drog vi hem till Becca och fortsatte kaffedrickandet. Sen kommer Becca på att hon har massa pärlor och undrar om vi ska pärla. Då skrek jag JAAAAAAAAAAAAAAAA så hälften av hennes grannar hörde mig nog! Vi pärlade i säkert fem timmar igår. Så mysigt!
 
Ikväll är det säsongsavslutning på Bron. Längtar som tusan!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback