monikaronning

Helgen

Hej och hå!
 
Det har varit en lugn helg. I fredags var Becca och jag på Värmlands museum och tittade på 1001 inventions! Lägger upp några bilder i veckan från utställningen. Efter det drack vi kaffe och gick runt lite på biblioteket. Vi var på biblioteket i torsdags också och lånade lite böcker men i fredags lämnade vi tillbaka de vi hade hemma. 
 
Igår eftermiddag åkte jag till Becca och tillbringade kvällen där. Vi tog en promenad, spelade monopol, vagabond och skipbo. Jag vann en gång tror jag. Jag fick fett med spö på monopol! Sista draget var jag tvungen att betala tio miljoner och där sket sig allt. Becca var dock väldigt nöjd! Vi tittade på Så mycket bättre också! Lyxigt att få se det på en tv för en gångs skull! 
 
Idag har jag inte gjort något särskilt. Jag gick till Coop en sväng för att fylla på med lite basvaror men det är ungefär det enda vettiga som jag har gjort idag. Imorgon börjar den sista kursen! Shit, tre och ett halvt år är snart klara... IIIIIIHHH!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback