monikaronning

In i verkligheten

Ojojoj, det kommer bli fyra intensiva veckor fram till jul. Jag hamnade mitt i smeten med en gång om man säger så. Det kommer bli en fantastisk tid. Redan imorgon ska jag hålla i två lektioner så jag har haft fullt upp med att planera dem ikväll. Imorgon blir det både matematik och so. Det har varit väldigt roligt att få träffa den nya klassen. De är så små och jag märker att jag behöver tänka om lite i mitt planerande. Att gå från treor till ettor är ganska stor skillnad. 
 
Veckan kommer fortsätta likadant. Imorgon slutar jag halv fyra och på onsdag och torsdag halv fem. På onsdag ska jag till frisören, väldigt välbehövligt för mitt stackars hår! På fredag slutar jag klockan ett och då bär det av till Karlstad! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback