monikaronning

Allt och ingenting

Helgen var asbra! Emil kom och hälsade på vilket innebär fest, militärsnack och multiverktygsletande. Den där timmen på Naturkompaniet, alltså multiverktygletandet och bestämmandet innebär att jag har hittat flera saker jag vill köpa inför tågluffen. Emil kom hit i fredags och åkte igen i söndags. 
 
På tal om att åka så känns det som att alla ska utomlands snart... och jag längtar ännu mer för varje kotte som åker iväg. I lördags åkte Stina och company till Sydafrika och ska vara där i sex veckor. Amanda och hennes pojkvän åker till Paris på fredag, David och Erika åker till London i december, Rebecca åker till Gran Canaria och pappa och Maria åker också till Gran Canaria fast i mars. Jag vill också!! Att Becca och jag har suttit och grejat med tågluffen idag för mig ju inte mindre sugen på att åka iväg. 
 
Innan tågluffsfixandet var Becca och jag simmande. Vi förbättrade tiden igen because we are awesome! 
 
Imorgon ska jag till den gamla lägenheten och städa. Så jäkla tråkigt men dessvärre måste det ju fixas... Sen ska jag cykla hem min cykel som står på torget sen evigheter sen! Vi får väl se hur det går... 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback