monikaronning

Ikea

Snart ska jag dra mig mot stan för att möta Becca. Vi ska till det blågula varuhuset som så fint kallas för IKEA. De har ju börjat med julsaker så vi måste ju självklart dit för att spana läget! Efter det blir det en sväng på stan också, om jag nu inte köper upp hela ljuslagret vill säga... Nädå, som tur är har jag massa ljus hemma så det kommer jag nog inte att göra. 
 
Igår lämnade jag förresten in nycklarna från den gamla lägenheten! Känns skönt att äntligen fått det ur världen. Det kändes väldigt bra faktiskt! Ett nytt kapitel i livet påbörjas i och med den här nya lägenheten. Nu blir man snart vuxen på riktigt, skaffa jobba, tjäna kosing, spara pengar och åka på tågluff. Att åka på tågluff kanske inte är så vuxet egentligen eller speciellt inte på alla våra planer! Ni glömmer väl inte att läsa vår tågluffsblogg
 


Anonym person som absolut inte heter Becca

Klart jag läser er tågluffsblogg vaaaarje dag, det är min favorit! :D Ni verkar ju dessutom som fantastiska människor!!!

Svar: Ja, vi är två mirakel med en touch av djävulen i oss! ;)
None None

2013-10-31 / 17:57:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback