monikaronning

Underbar lördag

Snacka om att det har varit en bra dag hittills! Vid elva mötte jag upp Edith för att gå och käka brunch på Egg & Bacons här i Karlstad. De serverar frukostbuffé, lika bra som en hotellfrukost måste jag säga, och vi satt och käkade massor! Blev en trerätters typ. Började med Äggröra, bacon och köttbullar, fortsätte med mackor och avslutade med pannkakor med nutella! Till detta dracks det också tre koppar kaffe och smultrondryck. Jag rekommenderar verkligen stället. Utifrån såg det ut att vara något speciellt men när man kom in, wow alltså!! Det var högt i tak och inredningen gick i shabby chick och båtlivstema typ. Fantastiskt!!
 
Efter en lång frukost tog Edith och jag oss en sväng på stan och sen en sväng på Lager 157 också. Jag har mellanlandat hemma i ungefär en timma för nu ska jag snart iväg igen. Jag ska möta Becca på stan och vi ska åka hem till henne en sväng innan vi ska på bio ikväll. Vi ska Gravity, en 3D-bio, vilket kommer bli coolt!
 
Ha en bra kväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback