monikaronning

Family♥

Något som jag längtar till är nästa helg! Då ska jag åka till Åmål och för första gången sen juni kommer familjen vara samlad. Jag tror att det är så länge sen vi alla var på samma plats samtidigt. Pappa, Maria, David och Erika. Senast jag träffade David och hans tjej var när jag kom hem från Polen. Då mötte Erika upp David och mig. Pappa och Maria träffade jag en vecka innan jag började skolan. David bor numera nere i Göteborg hos Erika vilket gör att han bara är hemma någon helg då och då. Ofta har det lyckats bli så att han åkt hem en helg, jag en annan. Pappa och Maria har varit i Kroatien i en och en halv vecka och haft det gött. De kom hem idag så snackade nyss med dem! 
Nästa helg kommer vi fira Maria och mig. Maria fyller år idag och jag om två veckor typ? Kommer bli awesome! Dessutom är Sara hemma den helgen och kanske kommer jag träffa Amanda också. Vilken fantastisk helg det kommer bli! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback