monikaronning

Pluuuuuuuugg

Efter att ha käkat frukost, haft pluggpass nummer ett, käkat lunch och duschat sitter jag nu ska påbörja pluggpass nummer två. Jag har i alla fall skrivit lite mer än en halv sida med enkelt radavstånd och i och med den halvsidan så har jag också letat i litteraturen, formulerat om mig och hunnit växla humör typ trettioelva gånger. När jag är klar med uppsatsen tänker jag skriva ut en kopia av den endast för att bränna upp den! MUHAHAHA!
Idag börjar väldigt många av mina vänner sin slutpraktik. Jag längtar till november då jag får börja min praktik. Enda nackdelen med det är jag ska bo hemma igen. Kommer bli tokig! 
Efter detta pluggpasset så ska jag till stan och fixa lite grejer och sen träffa Becca. Den här helgen har gjort att jag lider av social brist.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback