monikaronning

Veckan som varit.

Jag förstår inte var veckorna tar vägen. Ännu en vecka är slut och för att slippa skriva en megalång text får ni en lista istället.
 
Denna vecka har jag...
... varit en bra kompis och skickat brev på posten som gav lite extra glädje.
... skrivit på arbetet och haft två intervjuer.
... festat och haft det askul!
... varit ute och gått i skogen med Becca och hittat på tokigheter.
... haft Amanda och hennes hund Tess på besök. Blev nog lite kär i Tess!
... haft tacokväll med Amanda, Stina och Becca.
... kommit på massa bra nya uttryck med Stina och Becca.
... haft pappa och Maria på besök
... hittat vad jag vill köpa mig själv i födelsedagspresent.
 
 
En ganska bra sammanfattning tror jag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback