monikaronning

2013 vs 2014

Så var det 2014. 2013s sista dag avslutades hos Stina och Christer med Gabriella, Christoffer, Emil och Peter. Trerättersmiddag, femkamp, fyverkerier och fest till fyra hos dem gjorde att nyårsaftonen blev en riktig hit! Kan nog säga att jag inte haft någon bättre nyårsafton. 
 
2013 har varit en bergochdalbana. Början av året var en riktig pärs och jag kände inte igen mig själv alls. Men det som tur var vände det och våren var okej. Jag hittade tillbaka till mig själv sakta men säkert. Becca ocg jag kom på att vi skulle ut på tågluff sommaren 2014! Sommaren innebar jobb och att min morbror gifte sig ♥. Sen kom hösten och det var dags för nollning och examensarbete. Nollningen var två veckors fest med assköna människor! Examensarbetet höll dock på att ta död på mig but I did it!! Sista kursen på lärarutbildningen påbörjades och återigen har jag varit ute på praktik. Dessutom har jag fått jobb. Awesome!
Sammanfattningsvis så var 2013 okej. Det har funnits bättre år!
 
2014 kommer innebära mycket nytt! Den sjunde januari gör jag den absolut första dagen på jobbet. Det ska planeras inför vårterminen. 17 januari tar jag examen, 20 januari börjar jobb på riktigt. I sommar drar Becca och jag ut på tågluff! Förhoppningsvis innebär hösten ännu mer jobb! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback