monikaronning

Måndag

Helgen har kommit och gått. "Jullovet" har underligt nog kommit och gått... Hur det nu har gått till. Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Till den kommande verkligheten till och med! Imorgon ska jag till mitt blivande arbete för att ha planering och genomgång av vårterminen. Sjukt spännande och sjukt nervöst. Kunde inte somna igår och när jag väl somnade drömde jag väldigt mycket. Jag förbereder mig lite på en vår av glädje, stress och tårar. 
 
Just nu sitter jag i alla fall och planerar onsdagens lektioner inför praktiken. Dit längtar jag! Att få komma tillbaka och träffa alla elever. Nu känner jag dem ganska väl och varje dag är så lärorik! Fyra dagar kvar där, sen är jag praktiskt taget färdig. Oh my... Tänk, vad mycket jag lärt mig på de här snart fem veckorna. Och tänk, den här våren, vad mycket jag kommer lära mig!!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback