monikaronning

What a day!

Att ha sovit fem timmars osammanhängande sömn med vändade och vridande, gått upp klockan sex, hållt igång hela dagen och kommit hem vid sju har tagit ut sin rätt.. Jag är sjukt trött men ännu är jag inte klar för dagen.. Nej, nu sitter jag på bussterminalen för att åka till Åmål.

Idag gjorde jag första dagen på nya jobbet! Detta kommer bli bra alltså! Det som gör lyckan ännu större är att Becca fått jobb på samma skola som mig! Två dagar i veckan kan vi härja runt och de resterande tre kan vi åtminstone Järna på bussen till och från jobbet!  

Vi har pratat om att jobba på samma skola många gånger, att det vore en dröm som vore fantastiskt! Och tänk, nu är det en verklighet! När hon kom ut från VÅRAN chef sa han att vi är arbetskollegor förstod jag inte riktigt! Wow alltså! När vi lämnade skolan kraschade våra hjärnor! Vi skrattade, kramades, tjoade och tjimmade! Händelseförloppet från att jag fick reda om jobbet, informerat Becca och hon fick komma intervju och få jobbet var fem timmar tror jag! Awesome!! 

Detta innebär också att vår tågluff är säkrad!
Gott folk, detta har varit en ljuvlig dag värd sömnbristen!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback