monikaronning

DAG SEX - DAGENS LISTA

Sorry, gårdagen var fullbokad av annat skoj! Här kommer gårdagens lista!

DAGENS LÅT:
I have no idea! Har hört massa bra låtar som jag inte vet varken artist eller låtnamn på
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och t-shirt.
DAGENS DUSCH: I Saras pyttelilla dusch
DAGENS FRISYR: Utsläppt, plattat
DAGENS HÄNDELSE: GÖTLABOOOOORG! Ikea, Kelly's och Sara!
DAGENS PLANER: Fest
DAGENS VILL HA: Allt och ingenting
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS SAKNAD: Walter! Hahahaha! En Lisebergskanin!
DAGENS DUMMASTE: Den sista ölen kanske?
DAGENS FINASTE: min dans i saras vardagsrum till dr bombay!
DAGENS KÖP: Böcker!
DAGENS GODIS: En klubba!
DAGENS KÄRLEK: Att hitta mängder av billiga böcker
DAGENS LYCKA: Hmm, klubban jag hittade i min väska!
DAGENS AVSLUTANDE: På en madrass klockan 03.30





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback