monikaronning

Examensdag

Tre och ett halvt år senare sitter jag  i min egna lägenhet och väntar på att klockan ska slå fyra. Det är så mycket som har förändrats under dessa år. Jag har funnit vänner som jag aldrig tänker släppa taget om. Jag bor själv i en egen lägenhet. Jag har hittat mig själv. 
 
Jag vet inte riktigt om jag förstår att detta är Dagen med stort D. 23 år med lärarexamen och arbete. Känns rätt gött faktiskt! Oförståeligt men gött!
 
Pappa, Maria, David och Erika kommer upp om några timmar för att fira mig. Vi ska käka på restaurang ikväll. Sen får vi se vad som händer! 
 
 
Vissa bilder hamnade visst på sniskan MEN VAD GÖR DET NÄR JAG TAR EXAMEN IDAG?! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback