monikaronning

Trött

Livet rullar på. Det är fullt upp på jobbet och det känns som att jag borde tagit med mig alla matteböckerna hem för att rätta men nej, någon måtta får det vara. Dessutom har jag ingen lust att dra med mig alla böckerna hem. Rättningen får vänta tills på fredag. Då har jag minst två timmar på mig till sådant. 
 
Becca har äntligen börjat arbeta på samma skola som mig nu. Det känns overkligt och konstigt att möta henne i korridoren eller i personalrummet. Trots att detta är min tredje vecka så känns det som en självklarthet att jag ska vara där men väldigt ovant att Becca är där. Ingen är dock gladare än mig! Att ha en av sina bästa vänner på arbetsplatsen kan vara både bra och dåligt. Att ha Becca på jobbet ser jag bara som positivt! Vissa elever träffar vi båda på och vi kan hjälpa varandra rätt mycket. Vi vet hur skolan fungerar och kan ta stöttning hos varandra liksom. Torsdagar och fredagar kommer verkligen vara bra dagar! Becca är på skolan, det är snart helg, det är fredagsfika och rätt stilla dagar i övrigt. Awesome!
 
Till helgen ska Becca och jag boka flygbiljetterna till vår första tågluffsetapp! Wiiiiie!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback