monikaronning

Hallå!

Sen sist har det hänt en del! Jag har gjort mina fyra sista dagar på VFUn. Eftersom jag är sämst på att säga hejdå så grät jag en del. Jag önskar jag kunde ta med mig mina handledare till mitt nya arbete. Så mycket kunskap som jag har fått från dem! De är mina idoler inom skolvärlden typ. Förutom VFU så har jag lunchat med Milla och Johanna, tränat och haft myskväll med Becca, läst en massa, haft en skoldag och fixat med massa småsaker. Jag har anmält kontonummer så jag kan få lön, skrivit ut examensarbete för att kunna lämna in det så jag får betyg i den kursen och en jävla massa småting. Fick reda på betyget precis innan jag skulle ut på vfu vilket har gjort att jag inte hunnit med att lämna in det. 
 
Resten av veckan innehåller ytterligare en skoldag med redovisning, examenshögtid och fest. Har en massa småpyssel att göra och ett sista arbete att skriva. Går bara till 12 imorgon så det är vad som kommer ske imorgon plus att eventuellt ska träna med Becca på kvällen.
 
See ya!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback