monikaronning

Gårdagens Karlstad plus lite mer

Var ju som sagt i Karlstad igår! Det blev bland annat en klänning till min kusins bröllop i maj! Ingen lär ju ha en likadan då JC, där jag köpte klänningen, inte finns i Polen. Sen köpte jag ett linne, en t-shirt och örhängen, Sara hittade desto mer.

Imorse när jag öppnade dörren låg det en present där, från min katt. Alltså var det ingen bra present enligt mig, han var nog nöjd över sitt byte! Världens fetaste mus som låg på rygg, och tjock var den verkligen!

För övrigt så gillar jag inte dumma lastbilar som ställer sig tvärs över min parkering, våran parkeringsplats, och sen kör fast! Det tog allt för lång tid tills lastbilen var borta!

Sov gott!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback