monikaronning

Kanondagar

Förlåt mig mina kära läsare, ni få som finns, för att jag inte har skrivit något sen i söndags! I söndags var jag glömsk och glömde bort det! Igår var datorn avstängd när jag kom på det och idag har det varit en väldans bra och upptagen dag! Förmodligen den bästa dagen på väldigt länge!

Igår träffade jag herr Ida och fru Robin! Ett mycket trevlig träff som resulterade i fika och kortspel! Jag och Ida spelade ravdrottning, som är ett av världens roligaste kortspel! Träffar ni mig någon gång, så be mig lära er det! Det kan man få mycket nytta av! Man ska ha ett kort under baken och drottning betyder noll poäng, därav namnet! Så ni slipper fundera över det!

Idag var första dagen på min praktik! Jag är fruktansvärt trött, men lycklig också! Nu får man hålla på i fyra veckor, sen drar jag till Polen och sen kör jag igång igen!! Dagen har som sagt varit den bästa på länge! Jag kommer sova så gott inatt!

Hejsvejs lingonfejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback