monikaronning

Ett så kallat första inlägg

Nu har jag skrivit om första raden på mitt första inlägg X antal gånger! Om jag skulle få ett 1 krona för varje gång jag använde deleteknappen under ett år skulle jag var miljonär, det är jag nästan bergis på! Vilket inte vore fel, pengar behövs!

Idag känner jag mig som katten på min header, eller vad tusan man nu kallar det! Som btw självaste fröken Svanér har hjälpt mig med! Hon är inte lite bra den där filuren! Tillbaka till katten nu! Den ser lite sådär halvtokig ut, och knasig och det är nog det minsta man kan säga att jag varit idag! Då jag inte har några bilder på det får ni kolla in Ida och Robins blogg, www.kiddet.blogg.se där finns det bevis! Tänk vad skoj man kan ha med en kajalpenna! Inte illa, inte illa!

Jag avslutar mitt första inlägg med en rolig historia, men om ni tycker den är rolig återstår att se eftersom de flesta tycker att jag har ganska sjuk humor!

Bye bye!


Magister Carlbom är rosenrasande och skäller ut klassen efter noter. Till sist säger han :
- De som vet att de är idioter ställer sig upp!
Efter en stund reser sig Filip upp.
-Jasså? Du är alltså en idiot?
-Nja, jag vet inte det, men jag tyckte synd om dig som får stå här helt ensam!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback