monikaronning

Vem blir gladast?



Dag 1
– Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Ida, den boven gav mig just en utmaning. I sju dagar ska jag skriva om ovanstående saker. MOAW, Monika ska blogga i sju dagar! Intressant kan det tyckas och ja, det ska det faktiskt bli.

Dessutom vet jag inte vem som blir gladast av att jag tar upp mitt bloggande, så många som tjatat om det!

Men här gott folk, här har ni mig. Läs idag, imorgon och några dagar till!


ida

du ska allt fortsätta blogga efter denna lilla utmaning. det ska fröken ida se till! ÅH

2010-11-29 / 21:43:35
BLOGG: http://idamarielle.se
ida

och jag är gladast!!!!!

2010-11-29 / 21:44:04
BLOGG: http://idamarielle.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback