monikaronning

The Last Day

Imorgon fyller jag 20 år. Då är jag vuxen. Eller? Tonåring är jag ju inte längre? Shit pommes frites! 20 år?! Vart tog tiden vägen? Känns som det inte alls var länge sen jag började ettan? Eller högstadiet? Egentligen vill jag bara säga ett ord inför imorgon och alla gratulationer och det är TACK!
För utan er, mina vänner och min familj, vet jag inte vart jag skulle vara idag! I alla svåra tider har ni funnits där, och de svåra tiderna har varit lite för många tycker jag ibland. Tack för att ni är ni, och för att ni finns!

Jaja, nog med det sentimentala nu. Min sista dag har jag spenderat med plugg. Jag har min första salstenta imorgon och jag börjar bli nervös. Har jag pluggat tillräckligt och pluggat på rätt grejer? BAH, längtar tills klockan är 12.00 imorgon, då man inte får skriva något mer. Nada, Finito, Slut! Då kan jag faktiskt tänka på att jag fyller år och jag ska ha en sjudundrans rolig kväll! Punkt Slut!

Godnatt!

P.S Hoppas att jag inte är blir lika knasig som 20 bast som jag är som 19! D.S




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback