monikaronning

Jullov!

Äntligen blir det lite lov! Fast som jag sa till en klasskompis förut så längtar jag nästan tills vi börjar igen, för att få träffa klassen! Idag har vi haft juldans på schemat. Riktigt mysigt. De som läser lärare med estetisk inriktning hade satt ihop ett program med danser åt vår klass och de som läser till idrottslärare. Sedan gick typ femton stycken ur klassen och käkade mat. Mysig julavslutning ♥

Ser framemot att få mer julkänsla nu, så de kommande dagarna ska jag pynta gran, baka julgodis (funderar på att baka skumtomtefudge, som en klasskompis tipsade om), spela bingolotto på fredag och massa annat skoj. Uppesittarkvällen är en tradition, ett måste varje år! Imorgon ska jag gå på min VFU-klass julavslutning, ska bli roligt att träffa dem igen!

Nu ska jag snart dra mig mot bussen in mot stan för att ta tåget till Åmål!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback